Szponzorált tartalom
Egy időben az ERP rendszerek rendkívül modern megoldásnak számítottak a vállalatvezetést illetően. Azonban, sok esetben manapság ez önmagában már nem elég. A végtelenségig ugyanis nem lehet bővíteni ezeket az integrált modulok segítségével.
Erre jelent megoldást a CRM szoftver, amivel könnyedén kezelni lehet a felgyorsult folyamatokat és a napi több ezer tranzakció sem okozhat gondot. Az ERP rendszerek a vállalatirányítást foglalják magukba és az olyan feladatokat, mint például a számlázás.
Ezen kívül szükség van az ügyfélkapcsolat menedzsmentre is, amit már a CRM szoftverrel lehet a legtökéletesebben kivitelezni. Ezek egy külön részét képezik a vállalatirányítási rendszereknek, amelyek önmagukban is rendkívül hasznosnak számítanak, amennyiben megfelelő az alkalmazásuk.
Viszont az igazi áttörést a CRM szoftver ERP rendszerbe való integrálásával lehet elérni. Ezzel nagy előrelépést lehet tenni a rendszert használó cég és az ügyfelek közötti kommunikáció terén. Egy vállalkozás fejlődése érdekében, ez elengedhetetlen tényező.